Marketingový analytik

Jsme nový BI tým, který tvoří klíčový pilíř vize, jejímž cílem je transformovat mediální společnost Czech News Center z obsahového lídra do pozice nejvyspělejšího technologického hráče, který nastavuje nové trendy. Jinými slovy pomáháme přeorientovat úspěšnou firmu na komplexní data-driven přístup k řízení a technologiím, a stát se tak ještě úspěšnější společností s přesahem i do zahraničí. Naší misí je, vedle dodávání analýz, fungovat jako tým konzultantů. Proto se u nás cítí dobře především jedinci, kteří vedle zpracovávání dat vidí smysl své práce hlavně v jejich interpretaci, rozkrývání potřeb a v možnostech formulovat vlastní doporučení...

Co to znamená pro Tebe a Tvoji pozici?

  • Naše společná doporučení budou mít reálný dopad na byznys.
  • Budeme se podílet na nově vznikajících projektech a budeme tvořit zcela nové služby.
  • Můžeme si vybírat nástroje, technologie a metody s ohledem na jejich funkčnost a efektivitu.
  • Budeš moct pracovat s velkým množstvím cílových skupin, což vychází ze širokého zásahu našeho mediálního portfolia (deníky, magazíny, weby, internetová TV, e-commerce atd.)
  • Budeme se podílet na stavbě robustní datové platformy, která integruje desítky různých zdrojů.
  • Tvoje role bude tvárná. Budeš moct rozvíjet svoje kompetence jako analytik i jako konzultant souběžně.
  • Narovinu se budeme potýkat taky s výzvami, které souvisí s tím, že stavíme na zelené louce.
  • Než budeme mít plně integrovanou a automatizovanou datovou základnu, čeká nás společně ještě kus cesty. Občas zatím bude potřeba sednout a udělat některé věci “ručně”.
  • Nejsme kapacitně naplnění, takže nebudeme ještě nějakou dobu schopni dodávat výstupy stoprocentně v požadovaném čase. Z toho vyplývají nároky na naši schopnost komunikovat.
  • ALE máme vidinu, že naše úsilí v nastaveném trendu nás dovede k řešení s minimem nároků na další manuální práci.
  • Věříme, že tvoje energie a časová investice se ti skutečně vrátí, protože budeš tvořit něco úplně nového a nebudeš sešněrovaný tím, co máš v job description.
  • Úkoly v týmu rozdělujeme jak podle schopností, tak podle zájmu.
  • Pokud tě láká start-upový duch, ale jsi zvyklý na jistotu práce v korporátu (stravenky, Multisport, sick-days…) zjistíš, že jsi našel svoje místo pro život.

Co budeš potřebovat?

  • Analytické myšlení - schopnost analýzy a syntézy dat.
  • Schopnost shrnout klíčové závěry jednoduše a srozumitelně.
  • Prezentační dovednosti.
  • Dále výhodou, nikoliv podmínkou je:
  • Znalost českého mediálního prostředí.
  • Zkušenost s marketingovými výzkumy z agentury nebo v roli klienta agentury.
  • Znalost analytických nebo vizualizačních nástrojů a zdrojů dat (př. Google Analytics, R, Tableau, PowerBI, DataStudio, Netmonitor, ABC ČR, Mediaprojekt…).
  • Znalost cizího jazyka na pracovní úrovni (AJ, FJ, NJ…).

Jak bude probíhat výběrové řízení?

  • Nejdříve se potkáme na online callu.
  • Následně ti pošleme praktický úkol v případě vzájemného zájmu. Tvůj výstup nám poslouží k tomu, abychom si udělali reálnou představu o tom, co už znáš a umíš.
  • Jestli pro tebe bude domácí úkol hračka, máš už slušnou šanci, že ti nabídneme, abys s námi strávil jeden den v práci, když to bude možné a zažil si na vlastní kůži, jak to u nás chodí.
  • Pak už se společně můžeme těšit na to, že třeba přijde pracovní nabídka.

Czech News Center a.s. je součástí skupiny Czech Media Invest a.s. a řadí se mezi největší mediální domy v České republice. Denně přinášíme informace milionům našich čtenářů, díky čemuž se dlouhodobě umísťujeme na nejvyšších příčkách českého internetu. Náš cíl zní jednoduše: uspokojovat touhu lidí po informacích, vědění, zábavě a inspiraci. Stavíme na kvalitním žurnalistice a na rozvoji inteligentních technologických řešení, které nám umožní ještě lépe reagovat na měnící se potřeby a zvyky našich čtenářů.Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.

Kontakt

CZECH NEWS CENTER a.s.
www.cncenter.cz
Komunardů 1584/42
170 00  Praha-Holešovice
Česká republika