Vznikající tým specialistů na telefonu (média)

Vezměme to tedy po pořádku. Pracovat v mediálním domě v našem případě znamená, že každý den přineseme zprávy a informace milionům čtenářů tisku a na internetu. Proto máme zodpovědnost nejen vůči nim, ale také vůči našim klientům-inzerentům, kteří u nás nakupují (B2B) inzertní (reklamní) prostor. Právě pro ně sestavujeme nový tým, který má pomoci menším a středním firmám růst a společně s námi realizovat jejich marketingové aktivity.

Tým specialistů na telefonu u nás vzniká postupně od začátku letošního roku a celkově nás bude brzy, možná právě s Tebou (!), parta osmi lidí. Nepůjde o práci v žádném včelí úlu, ale úzce spolupracujícím týmu, který ovlivňuje co a jak právě děláme. Jestli hledáš uplatnění, kde můžeš využít své předchozí zkušenosti, ale chceš pracovat jiným než zaběhlým uniformním způsobem a cítíš, že máš kreativitu, možná už nebudeš muset hledat další pracovní nabídky a chodit na další a další pohovory.

Čím se tato práce odlišuje:

  • neprodáváme produkt, ale službu a to velmi zajímavou-inzerci (reklamu)
  • nejde pouze o samotný prodej (a už vůbec ne nátlakový), ale převážně zjišťujeme, radíme a hledáme funkční cesty, jak se mohou naši zákazníci co nejlépe zviditelnit
  • nemáme call script - možnosti, které nabízíme jsou tak široké a komplexní, stejně jako situace našich zákazníků, že by nám žádný scénář nepomohl; máme tedy svobodu, jak budeme se zákazníkem mluvit (žádná povinná slova!) a k jakému cíli dojdeme
  • pomáháme si a sdílíme mezi sebou best practice a vyměňujeme si know-how (každý jsme přišli odjinud a dělali na různých projektech)
  • diskutujeme a snažíme se společně najít nejlépe fungující způsoby práce, které dávají věcem skutečný smysl

Jak vypadá pracovní náplň:

  • telefonická komunikace s přidělenými zákazníky; vyhledávání a rozvíjení nových obchodních příležitostí patří k naši práci také, ale pomůžou ti naše administrátorky, které jsou na tuhle práci jedničky
  • budování dlouhodobých zákaznických vztahů (nikoliv teď nebo nikdy); nejde jen o prodej, ale také o hledání nových možností pro klienta a předávání informací o tom, jak si v inzerci průběžně vede
  • precizní a důsledná administrace zákaznických dat (je to logické, prostě víte o čem, kdy a s kým mluvíte a díky tomu Vaše data přinášejí výsledky)

Koho potřebujeme:

  • někoho s předchozími zkušenostmi z call centra - podmínkou (jelikož jsme v tak malém počtu, nemáme teď bohužel možnost věnovat se rozvoji juniorů)
  • min. středoškoláka s maturitou
  • rutinéra v MS Office; ideálně máš zkušenosti také s nějakým CRM
  • máš plynulý projev bez vad řeči
  • týmovost pro tebe není prázdný pojem; vybíráme si kolegy, kteří vyznávají stejné hodnoty - vzájemně se podporují a hrají fér
  • jsi precizní a důsledný (a zase jsme u těch zákaznických dat, ale také u obchodních nabídek šitých na míru a u zpětných vazeb zákazníkům)
  • přicházíš s nadšením a chutí komunikovat (jen tak tě to bude bavit a nepraskne ti z nás hlava:)
  • jsi aspoň trochu odolný vůči stresu, chceš čelit výzvám a zvládat i napjaté situace (někdy se ti může zdát, že zákazník chce nemožné, ale nenecháme tě v tom samotného a řešení budeme hledat společně)

Co nabízíme:

  • zázemí úspěšné mediální společnosti, stabilního leadera na českém trhu a práci na zcela novém projektu
  • plat, který bude reflektovat tvoji vloženou energii a udrží tě u nás
  • přátelský kolektiv a šéfa, který stojí za svým týmem
  • možnost dalšího profesního růstu v rámci celého oddělení sales (inzerce)
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (e-stravenky, cafeterie, zvýhodněná karta Multisport, občerstvení na pracovišti)
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost podílet se na realizaci eventů pro zákazníky
  • pracovní dobu pondělí-pátek
  • kancelář na Praha 7 (sídlíme v Holešovicích; v okolí jsou kavárny, restaurace, park, fitness centra atd.)

Kontakt

CZECH NEWS CENTER a.s.
www.cncenter.cz
Komunardů 1584/42
170 00  Praha-Holešovice
Česká republika